Thursday, April 19, 2012

Postpone plan





Sedihnyaa....
Plan nak bawak Dania ke 2 tempat yang dah dijanjikan tu terpaksa kami ( aku &cik abang) postponed.
Sebab apa? Perhimpunan Bersih 3.0 tu la...aduyaiii..caner aku leh lupa plak...memang x melibatkan area aku nak bawak Dania..tp confirm jammed..denagn nak bawak dia turun KL satu hal..confirm jammed and KTM service pun mesti x ok time tu...sesetengah tempat dah dapat arahan aktiviti dalam rumah jer kan...
makanya...aku kena bijak la explain kat Dania..knowing anak dara aku tu akan frust..kena la aku fikir plan B plak...tgok la..bawak balik kg ke..pi muzium negeri kat Seremban tu ke..sebab dia x pi lagi kan...we see how la...
Sedihnyaaaaa.......

7 comments:

  1. wahhh umah oren...!!~
    betul tu, nyampah kan kalau plan terpaksa cancel sbb faktor2 keadaan mcm tu...

    ReplyDelete
  2. bila bersih tu along? shu nak gi kl next week ni..

    ReplyDelete
  3. sabar je lah.. perhimpunan menyusahkan org ramai..

    ReplyDelete
  4. tu la..jgn la kena dtg keja plak...

    ReplyDelete
  5. lorrr perhimpunan lagi...ish2..KL..KL....

    ReplyDelete
  6. Tgk tarikh ni.. eemm.. masa ni ai menunggu hari nak bersalinkn dak Nuha..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah