Thursday, August 16, 2012

1st Kad Raya dari Gas Malaysia


Catat sejarah setelah sekian lama x melibatkan diri di arena kad raya ni...dah lama kot x hantar kat sesapa..
tp disebabkan tugas..dan kerjasama dengan client2 bos aku...akhirnya slah sorang tu ingat 
gak nak hulur kat aku pacal yang hina ni..dah last keja baru dapat..

 Cubaan zoom...mcm ni la jadinya...
 amik guna hp la plak kan...hehehe...
 dari En Shariff Lubis Gas Malaysia
haahahahaha....nampak x apa dia tulis...
dari secretary nyer task dia panggil aku postman...sesuka jer...
tp en shariff ni memang lawak..postman maksud dia tu sebab dia courier semua kad raya kat aku
then aku kena distribute kat empunya kad...kad aje? bg la hamper kan...best la jugak...
apa2 pun...thanks En Shariff Lubis..jumpa masa open house Malakoff Ahad depan...


7 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah