Tuesday, August 7, 2012

Mengadap ni la plak....

Salam u olls...semalam x bersiaran kan...aku cuti la semalam..pasal tu banyak komen dari korang aku 
x approve..heheheh...well masih dalam mood bz...x tau la bila x bz...
hari tu sibuk dengan jemputan open house company...
hari ni...settlekan kad raya untuk boss aku plak...bukan sikit  tp beratus...

 kad raya Malakoff tahun ni...tema tetap hijau...
 yang masih x settle..

siap untuk di pos...
x dan nak settlekan semua...kena buat sikit2 sebab ada jugak keja2 adhoc...
ni la rutin aku tiap2 tahun...nak muntah buat dengan bau kad yang sgt2 busuk.,...
eh hari ni dah posa ke baper eh?x lama jer lagi nak raya kan...
mcm mana progress persiapan korang?
aku x buat apa pun lagi...untuk anak dah settle malah berlebih..
thanks to my darling tahun ni sponsor Dania baju raya, lebih dari sepatutnya..amboi..lebih dari mama nampak...
mama pun x dapat lagi tau...



20 comments:

  1. fuh byknye kad raye along....caiyok2 siap kan key...

    ReplyDelete
  2. Lieya
    - kena abihkan by today jugak

    ReplyDelete
  3. Wanie
    - yer..beratus...hehehe ko ado?

    ReplyDelete
  4. ko kena buat sorang2 ke kad beratus2 tu nok? adoi la..

    ReplyDelete
  5. Wahida
    - yer la nok oi..dah dlm dept ni aku sorang jer secretary..aku la admin...dah la aku sorangje ppuan..

    ReplyDelete
  6. MamaEma
    - tau takpe...banyak..nak muntah dah

    ReplyDelete
  7. Kakcik tiada persiapan hari raya lagi...

    ReplyDelete
  8. boss saya punya dah siap dah.... kenapa tak print ajer address kat atas envelope tu??

    ReplyDelete
  9. Zana
    - printer kat opis ni standardise and baru tukar ke yang lebih canggih..so x sempat nak buat lagi..guna yang lama jer...size envelope tu plak x sama macam kat printer tu..pasal tu copy paste jer kat powerpoint...

    ReplyDelete
  10. biasala misti dulukan persiapan ry anak-anak kan..


    chaiyok-chaiyok..teruskan usaha menulis kad raya tu ya

    ReplyDelete
  11. sama lah kite kene uruskan hal2 kad raya utk customer...nsb baik dah setel semalam..hihi

    ReplyDelete
  12. ok la tu kak long dah settle, bos ayu nie reprint lagi 150 keping..ingat 650 dah cukup...

    ReplyDelete
  13. Memula oklah.. lelama muak juga nak mengadapnya.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah