Thursday, August 16, 2012

Sabtu - Misi mencari Baju Kurung Dania

Lepas buka posa Sabtu last week...gigih aku, mak abah dan dikno nak pi Senawang, Dataran Senawang bulan posa memang bukak uptown..sampai pagi...gagal ke berjaya misi tu?
haruslah berjaya walau jalanraya sesak...berjaya jugak si kudut dapat 2 helai baju raya lagi..ngan mak jugak dapat selai..aku? xde beli pape pun..eh ada..beli tudung ala2 Dato' Siti tu...murah..

 Jalanraya depan Giant..
ni la masalah bila shopping last minit....
aku bab jammed ni memang x leh tahan...menyirap jer..dengan perangai masing2 mcm yahudi...
sukati jiran sebelah umah mak pak diorang jer nak potong q....ingat dia ada share gaknya beli keta..xde pun rasa takut tersondol keta org..padahal ada jer keta tersondol..india vs melayu..aku syak india tu mabuk..masa dia dah langgar vontot en Alza tu..dia x kuar keta pun..leh tanya..kenapa encik?
kena tengking ngan brader Alza tu...member baru kuar keta kot...
kalau aku pun tersirap menyirap...keta baru kot....tp x ingat lak plat baru NS skrg baper...
apa cer persediaan raya aku?aku sederhana jer...cukup 2 helai baju yg aku tempah ngan satu baju kurung moden company bagi utk bertugas di open house Malakoff ahad minggu depan 26hb...
cukup la..anak aku jer la tahun ni meriah...

**psst...perasan tak poll sebelah kanan blog aku ni....kalau korang sudi..jawab la soalan poll tuh...sapa yang dah kenal aku maybe boleh jawab kot...hehehehe....saja suka2..**

17 comments:

  1. memang stress kan kalau traffic jam ni. bole bikin gaduh ooo

    ReplyDelete
  2. adoiyaiii ni baru nk kuar soping.. cmno den nk balik pilah jumaat ni sure jalan jammed

    ReplyDelete
  3. kat jalan TAR tu lagi azab..tp dee selalu gi naik lrt dari opis..hehehe..

    ReplyDelete
  4. stress time jem2 ni...
    lebih rela tak kuar rumah

    ReplyDelete
  5. Cha
    - harusla stress...time ni kuar la segala ayat kat mulut

    ReplyDelete
  6. Riri Yoorin
    - haa..itu sumo la tu kan..den balik malam kang naik train..

    ReplyDelete
  7. Dee
    - masalah eh kita2 ni suka sgt last minit..awal2 x nak pi beli..kan?

    ReplyDelete
  8. Dua tiga hari lagi nak Raya, keluarga kakcik belum beli satu apa... :(

    ReplyDelete
  9. Semalam sy pon cari baju tuk amani dr kol 12 x henti smpai kol 6 ptg baru jmpa sedondon ngn dia... punyalah sakit hati... eeee geram tau i... haha... thun dpn pngjaran 1 pose msti baju sume da sedia...

    ReplyDelete
  10. Mrs Eady
    - xde sapa yg boleh tahan kan?

    ReplyDelete
  11. Kakcik
    - suria bersederhana jer tahun ni...

    ReplyDelete
  12. eemm.. camanelah agaknya nak carik baju anak2 dgn keadaan yg sesak semacam tu..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah