Friday, August 10, 2012

Semua Bank Kehabisan Duit Baru


Hari ni dah jumaat dah....cepat betul la masa berlalu kan....
hari ni posa yang ke baper erk? 
aku semalam punya la penat...pas tu kan...aku x bangun pun sahur...alarm bunyi aku pi odd then tido balik..
sedar2 dah kul 7.00am...habisss....x bermaya la aku hari ni...
wehhh...semua bank kehabisan duit baru?biar betul...banyak benau ke korang tukar duit?

gambar credit to google

So...ari ni nak citer pasal duit baru...korang dah tukar?
Aku?hehehehe....xde allocation untuk duit raya...banyak benda nak kena hadap..biasa sapa budak2 
yang dtg beraya abah aku jer hulur...dia kan dpt bonus..huhu....xde la..
ada la nanti...tp untuk anak2 aku 4 orang tu mmg pasti la....giler ko x bagi...
kena sumpah aku nanti...Dania posa penuh tu...baby berdua tu ..ngan Zikri kecik lagi...
dania tu penting amount kena ada dalam sampul raya..hehehehe....
aku masih mengekalkan kesederhanaan dalam menyambut hari raya sama seperti tahun2 lepas...
ingat...13hb sept aku pi China..memang banyak nak guna duit...huhu...
so..korang mcm mana? yang kerja gomen tu confirm raya sakan kan?

19 comments:

  1. kena ada geng kat bank sng sikit dapat tukar...kalu tak manjang habis

    ReplyDelete
  2. saya tukar duit rasanya 2 minggu lepas dah...

    saya tak raya sakan pun..bukan org gomen..ahaha

    ReplyDelete
  3. aku dah tukar duit siap2 dah nok...nasib baik ada adik ipar keje bank...kirim ngan dia je...hehe..

    ReplyDelete
  4. ala bank dah habis duit baru ke..kita belum tukar lagi nie..kebizian kerja jekk..hehe

    ReplyDelete
  5. banyak kali cuba masok belog ni tapi gagal... kali ni ok..

    kenapa eh?

    ReplyDelete
  6. adeh.. tak tukar lagi nih.. acaner..

    ReplyDelete
  7. Posh
    - bukan xde..ada..tp malas nak tukar..

    ReplyDelete
  8. Dz
    - sama la kita bukan org gomen

    ReplyDelete
  9. Anum
    - haah la...kejap jer rasanya

    ReplyDelete
  10. Wahida
    - waaa..best la ko...raya sakan eh nok..dpt bonus kan..

    ReplyDelete
  11. Fazita
    - nak tukar hari ni dah abissss

    ReplyDelete
  12. Mrs Eady
    - kenapa x tukar banyak..huhu

    ReplyDelete
  13. Gedek
    - uncle x leh masuk blog ni...ok jer..patut la lama x singgah...

    ReplyDelete
  14. Mrs Gee
    - cuba la tukar hari ni mana tau ada luck

    ReplyDelete
  15. sy br tukar ptg tadi..bnyk bank yg dh abis area PD..last pegi standard chtrd, ade..alhamdulillah dapat tukar..=)

    ReplyDelete
  16. Kebetulan masa komen entry ni jatuh bulan puasa.. sama jugak.. duit pun bukan duit baru.. duit lama.. huhuhu..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah