Wednesday, November 7, 2012

Blogger Femes Tak Balas Komen Follower...

Haaaaa....Suriaamanda femes ke?xde maknanya yer...aku xde la femes..apa lak kena mengena aku or blogger2 lain dalam ini tajuk...xde la..just nak sharing jer...ada betul..ada tak jugak tajuk tu...lain orang lain la pandangannya kan...ini bukan entry menghentam..just sharing apa yang aku baca dari blog kawan2 yang lain sebelum ni...lama dah nak blogout..tp mcm asyik terlupa..
  1. Pada aku..semua blogger x kisah la sapa...femes ke tak..ada jugak tanggungjawab masing2..bkn la 24/7 lepak depan laptop/pc/tablet utk update komen semua follower dia kan..dpt follower belas2 ribu...mati weh nak balas komen.
  2. Tapi kalau boleh / kalau ada masa balas la komen...x pun balas kunjungan...lambat pun xper..paham bukan boleh ingat semua follower kan...sama2 memainkan peranan sebab kunjungan balas tu penting bagi menaikkan trafik blog sesama sendiri...
  3. Silaturrahim kena jaga...x nak nanti...ah...boring la Suriaamanda nyer blog ni...asyik kita je dtg blog dia..dia xde pun nak dtg balik...buat penat jer...( no...no..no....mcm ni x mau oke?)
  4. Elakkan dari mencuit hati follower...hehehe..aku selalu kena...leave a comment kat mana2 blog..tp tiada kunjungan balas or takde balasan komen langsung...fikir positif..maybe dorang sibuk,...aku x ckp follower aku ye..aku just ckp secara random...jgn ada yang terasa lak...
Korang follower aku pun mesti ada pendapat korang kan? jom kita kupas sama2 topik ni...tp jangan la hentam yang bukan2 plak...tuan rumah berhak delete komen2 x sepatutnya ...

Sharing is caring kan?

49 comments:

  1. sy x femes lg.. so dok diam2 je la.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. yea la tuh..kira pemes apa...dah ramai follower

      Delete
  2. Replies
    1. a'ah , terasa mcm kita ni sangat sangat tak dilayan . tapi pk +ve je . bz sgt kot . smpai tak sempat nak bls komen kite . hehe =)

      Delete
  3. tenet kat opis mmg da kne blocked skang neh.. nk bls komen pon kena off system dulu.. takleh running serentak.. waaaaaaaaaaa~

    balik umah confirm x blogwalk dah.. haha~

    tp tetap jalan2 baca blog org lain kalo sempat..
    biasalah.. hujung2 tahun banyak report nk kena siapkan..

    ReplyDelete
  4. Salam,mayb derang sebuk huhu.Kalau sy juz komen cntk,nmpk sdp.Itu xkesah la kalau xblas.Tp kalau soklan gn loyang bape?kn asing ke putih ngan kuning telur..haa..yg ni memang m'harapkn jawapan

    ReplyDelete
  5. mcm kty, sapa yg komen dgn pertanyaan kty akan balas..
    tp komen yg lelain ..kty baca dan buat kunjungan balas.

    ReplyDelete
  6. Saya tak mampu nak balas semua komen komen di blog saya, saya akui..Tapi saya amat amat hargai, dan ada masanya, saya reply masa buat kunjungan balas ( BW) ke blog mereka. Kalau komen2 yang berbentuk pertanyaan, selalunya saya akan jawab direct di blog saya, ataupun terus ke FB blogger...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah kenal x per DZ..i mean kita kenal dan tau kerja dia mcm mana..memerlukan tumpuan..mcm doc la kan...tp selalunya SA fikir +ve jer...

      Delete
  7. Sy takdehal. Org dtg komen, sy terjah org tu. Then sy pun tglkan komen. Tp mcm akak ckp td, adakala kite bz. Kite jdk tak pasan. Ada sekali, sy follow satu blog ni. Blog die best. Suke baca. Then die pun follow n leave komen. Kebetulan, dtg pulak keje byk. TErus terlupa psl blog best tu. Tp bagusnye blogger tu, terus komen blog sy. Smpi skg, jodoh kami kuat. Sy dtg baca blog die, die pun wajib dtg baca blog sy. Heeee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la ngan akak..kekadang tertinggal jugak..sebab yg komen tu pun yg awal2 follow kita kan...

      Delete
  8. Kakcik pun dah lama tak balas komen kawan2 (iya, kakcik tahu kakcik tak femes langsung), tapi seboleh mungkin kakcik cuba jejak semula ke rumah kawan2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...sama la kita kakcik..x pemes langsung...tp rajin jer dtg berkunjung...

      Delete
  9. Yg x gemes macam KA pown kdg x sempat nak membalas jejak !

    ReplyDelete
  10. PM jarang reply komen kawan2...tapi insyallah PM akan berkunjung balas mano yg sompek...:)

    ReplyDelete
  11. yeahh betol tu..terkdg deqla terlps pndg nk komen2 sini...tp rasanya selalu jugak terjah blog ni...hihi...apapun, ada masa pasti deqla balas kunjungan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita semua insan biasa..x lepas dari terlepas pandang kan?apapun along tetap akan berkunjung kat blog deqla..kalau xde tu maknanya cuti or mc..hahaha

      Delete
  12. ada jugak kan follower yg komen just cam nak nyedapkan hati ckp comelnya....cantiknya..ala tomei2..hehe..byk kali jugak lah die tulis gitu jek........

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada2...tp nak wat caner kan..janji dia balas kunjungan..

      Delete
  13. dee pun jarang balas komen..tp dee pasti akan berkunjung balas..kalau lewat pun sehari dua..tp org yg pemes xde masa nak buat semua tu..hatta sebulan sekali pun....

    kami2 ni belum cukup pemes sbb tu masih ada masa dan masih boleh curi2 masa *wink*wink...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nama pun femes kan..pasal tu follower duk komplen..

      Delete
  14. act its depends.. sometime ada masa mmg byk komen ky blog kawan2..
    klu tak. mmg membaca jer. later will drop a comment.

    ReplyDelete
    Replies
    1. along pun biasa mcm tu la...ada masa baca dulu...pas tu dtg balik baru tinggalkan jejak

      Delete
  15. alamak.... amy lettweee malas betul nak jawab komen kengkawan.. hmmm kengkawan yaaa bkn follower. takde maknanya nak ferahsan glamer tapi malas nak jawab komen, bila rajen menyinggah gak kat blog memasing.

    ReplyDelete
  16. saya dulu2 mmg rajin jwb komen tapi tu la lately ni masa mencemburui bebenau.
    blog kwn2 lak mmg saya pegi, tp tu la selalu baca laju2 pastu tutup.
    tapi ada entry yg rasa nak komen, klik klik jugak la hehe..

    ReplyDelete
  17. aiyoo insaf aku
    mmg aku ngaku jarang balas komen
    tp insya allah kalo aku free mmg aku akan try dtg blog org tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...kelakar la ko ni syana...aku pun buat macam ko..ni merajin sbb bos xde

      Delete
  18. kita bkn taknak singgah tp busy :(((

    ReplyDelete
  19. Yg xfemes tu ada yg susah nk bls komen. Cthnya ai lah hihi. Btw berbalas juga komen tp ambil masa. Bila kelapangan lbh suka ke blog ken kwn. Sudahnya komen sendiri tertangguh

    ReplyDelete
    Replies
    1. x kisah la bila dah inform mcm ni..hehehe...kita bukan mengadap pc hari2 kan...

      Delete
  20. betul tu puan suria amanda, ana setuju... btw done follow u dear - Noob

    ReplyDelete
  21. give and take, baru senang naik. kan?

    ReplyDelete
  22. salam kak, nadia sangatttt berbesar hati kalau akak dapat join event blogger ni. :)

    http://www.nadiafarahida.com/2012/11/perhatian-kepada-semua-blogger.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak tgh create...panjang gak kan..dah complete nanti akak htr link..hehehe..

      Delete
  23. ӏ wаs recommendеd this webѕitе by my couѕin.
    I'm not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my difficulty. You are wonderful! Thanks!

    Look into my web page Inexpensive Resorts In Las Vegas - Excellent For The Small Getaway

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah