Thursday, November 29, 2012

Citer Durian Jugak.....


Sana sini citer pasal durian kan..masuk blog si polah tuh..citer pasal durian...si polan ni..citer pasal durian crepe...aku pun nak citer jugak la...ni durian kat kg aku hari tu....balik kg semata2 nak feel durian gugur and berebut pi pungut....yang sgt2 aku bengang.....tiap kali aku merayau kebun belakang tu cari2 x jumpa sebijik pun...tp bila aku dah gerak balik ke rumah semula..x sampai 5 minit...Bummmm!!!!Jatuh...time aku kat situ x nak plak ko jatuh kan...fffttttttt........

 durian ni baru gugur...terus belah..x tunggu lama..sebab nak rasa durian yang fresh....
tadaaaaa......

Cantik molek jer isi dia.....rasanya??????wallaweiiiiiiii...sedappppp...lemak berkrimmmmmm
semalam Makcik aku call tanya minggu ni balik kg ke tak...aku ckp mesti la balik..
pas tu dia ckp..durian dah abih gugur dah....aisey.....terus mcm...kalau xde durian..kita makan la rambutan kan,....rambutan kuning tu tgh berbuah lebat dan dah belajar masak dah....
apa tunggu lagiii.....balik kg laaaaaa.....

19 comments:

  1. Sy pun asik baca blog org, entri cite psl durian. Teringin tp kena hold dulu. Tekak tgh sakit ni. Kang klu dok makan, ilang lak sore...

    ReplyDelete
  2. wah untung lar ada durian sendiri yg sedap lagi lemak berkrim... hehe

    nyum2~ tgk pn dh terliur =P

    ReplyDelete
  3. saya da bosan makan durian..
    sebab lepas mkn je confirm demam teruk.. aaacchuuummmmmmm!

    ReplyDelete
  4. isi yang kuning tu yang yummylicious tu kak... hu hu hu...saya nih hantu durian... ^_^...

    ReplyDelete
  5. durian crepe belum try. tunggu musim durian abis bole la cari durian crepe. =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. skrg dah banyak...dah boleh buat sendiri..tp mak jemah x reti..

      Delete
  6. he he sayang sungguh sebab KA x makan doyan

    ReplyDelete
  7. sedapnyer duriannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!

    ReplyDelete
  8. Sangat JELES HOkeh!!!! hehehehe sedapnyer durian

    ReplyDelete
  9. Sedapnya.. Nur tak makan lagi durian since kena batuk yg masih belum baik lagi sampai sekarang.. Kecur je tengok gambar Kak SA ni..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah