Friday, November 23, 2012

Libresse Bagi Free Gift

Salam Jumaat penghulu segala hari...
Semalam balik kerja aku pi Tesco Kepong ngan cik abg, nak beli jug kettle aku yang dah rosak...aku nak inform korang..bukan sebab aku dengki ke apa...tp kalau pi bahagian electrical kat Tesco tu..check harga betul2 and make sure harga yang dah di punch di kaunter cashier sama ngan harga tertera di rak...aku experience benda ni smlm..pihak Tesco letak harga murah kat rak..tp bila punch mahal giler..padahal jenama biasa2 jer..cik abg aku kan pantang benda2 mcm ni maka buat bising la...sib baik dorang mengaku silap dorang...so moral of the story..semak harga sebelum bayar...bukan berkira eh..duit kita hak kita..kita sebagai pengguna berhak buat aduan kalau memang kita di pihak yg benar...

Meh satu lagi aku nak citer...Libresse bagi free gift korang...cepat dapatkan Libresse..beli pack promosi ni dapat Bag Tuam percuma yg macam2 kaler..design mcm kat bawah tu...

 aku suka beli pek promosi ni...jimat..
 of course pilihan maxi wing long ketika hari tenat...
                                                 
bag tuam gambar kemeja..heheh...masukkan air panas kat corong tu..
tuam perut masa korang tgh senggugut...
bijak...bijak kan....

apa lagi tunggu....cepat pi dapatkan Libresse korang...
sementara stok masih ada ni...
kepada yang tak pakai Libresse...cuba tukar...sure korang suka...
sangat2 selesa tau....
Highly recommended....

PESANAN KHIDMAT MASYARAKAT LIBRESSE UNTUK FOLLOWER WANITA DARI
SURIAAMANDA.

14 comments:

  1. Kakcik dah tak perlukannya lagi... ;-)

    ReplyDelete
  2. yeah saya dah bertukar kepada libresse... hehe

    ReplyDelete
  3. dulu aku suka kotex...dah setahun aku dah tukar kepada libresse...sgt best libresse ni...tapi aku beli pek promosi tu, kenapa aku tak dpt hadiah mcm ko tu? huwaaaaaaaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku x leh guna kotex..gatal2..by the way ko x dapek hadiah tu? aku beli smlm nok...ko beli bila?

      Delete
  4. saya tercari2 nie . tapi jarang la dsapat :(

    ReplyDelete
  5. kak,
    isi borang ni, tambah koleksi librrese akak! :)
    http://www.nadiafarahida.com/2012/11/isi-borang-dapat-libresse-free-mohhh-la.html

    ReplyDelete
  6. he he hari tu pown KA ada dapat !

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah