Thursday, November 22, 2012

Majlis Akikah & Bertunang Munirah


Seperti yang aku janjikan..lepas aku dah betulkan masalah kat blog...thanks to Qaseh Honey yang di rekomen dek Wahida..dan mengikut step by step dalam tutorial tu..akhirnya aku dah boleh update dah...hehehe...legaaaaa...jumpa jugak solution...leh letak gambar lagi....
Lupakan bab storage picture tu makanya aku nak update citer majlis bertunang kazen aku yg tunang eh hensem..pada mata aku la...keturunan mamak...huhu...

 diawal majlis ada Akikah untuk anak kazen aku jugak..dah beranak 6 semuanya ppuan kali ke 7 lahir la si putera..Mohd Amirrudin...pujaan hati la nanti ni..
 elok...baik...diam..xde hek ke..hok ke...leka jer dia...
 Tok Lang a.k.a Abah aku tgh gunting rambut baby Amir
 sebahagian anak buah aku..yg baju biru tu my kazen...aku dah ada hampir 30++ anak buah..semua anak kazen...
 pelamin yang sweet sgt...aku ada posing amik berkat..tp x leh tepek la gambar tu kat sini
 Abah aku wakil pihak perempuan...almaklumlah..Pak long dah meninggal
 Munirah sweet in peach kaler...
 menggigil2 dia masa disarungkan cincin
 hensem tak? sama cantik sama padan sama usia..24 tahun...
Tahniah buat keduanya...

Selamat bertunang...kita update majlis perkahwinan dorang lak lagi setahun akan datang...
kenapa lama?
dorang ni baru jer kerja...bagi chance kumpul duit...
jumlah hantaran x dibincangkan lagi,...itu next session antara pihak lelaki dan perempuan nanti..
tgok orang bertunang ni rasa nak nikah cepat2 plak...
makkkkkkk......nak tawennnnnnnnn...
hahahaha...Gatal!!!


10 comments:

  1. hai..datang membalas kunjungan..xsbr tggu entry kawen owner blog nih..hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak...owner blog ni tarikh dah ada tahun x tau bila..boleh x jwb mcm tu..hihi..

      Delete
  2. waa..mini pelamin dia sweet..cam pelamin tuk nikah je.. :)

    pape pun tahniah.. :)

    ReplyDelete
  3. ambik berkat selalu tau kat pelamin...
    insya allah, lekat!

    hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboih DZ...meh la taja majlis i...wakakakaka...

      Delete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah