Tuesday, November 6, 2012

No..No...No....LAKI ORG not my taste

Sapa2 yang ada FB aku mesti perasan status yang aku update hari ni...

Meh aku kong si kat sini..

"Jgn nak tuduh aku macam2..LAKI ORG not my taste ok...marriage aku pernah runtuh..so..aku x kan runtuhkan marriage org lain..cukup la cik abg aku sorang ni aje...."

Kontroversi tak? hehehehe...

Ye..aku dalam dilema sekarang di mana aku di tuduh penyebab rumahtangga mereka bergoyah..aku yang x tau apa2 ni di jadikan bahan eksperimen...ko nak tgok sangat aku menggelabah eh.....tp tolong la..aku dah masak dengan masalah macam ni..whatever between ko dan bini ko..atau bini ko ngan ko...ITS NONE OF MY BIZNESS...aku x pernah amik tau pasal ko laki bini...now aku plak yang dapat tempias...please la.....
tunang aku sekarang ni pun jauh lagi bagus...bujang trang tang tang lagi...aku pun ada taste la...xde makna aku nak terhegeh2 kat laki ko....

Buat si laki...kalau ko ada masalah rumahtangga...itu between ko ngan bini ko....xde kena mengena ngan hidup aku...walau mcm mana baiknya aku melayan korang selama ni...x pernah ada udang di sebalik mee...
aku dah ada kehidupan aku..x payah cuba nak memporak perandakan dengan melibatkan aku dalam permasalahan korang..kamon la..korang dah matured..berfikir secara matang..

Sebelum melibatkan aku dalam permasalahan korang...fikir..kenapa x libatkan dari awal? knp baru sekarang...fikir jugak..pernah ke aku enterprem dalam masalah rumahtangga korang...masalah dalam kain bincang sesama sendiri...bukan tiba2 aku dijadikan tempat meletakkan punca segala masalah...fikir la...allah tu maha kuasa...allah ada sebab kenapa dia turunkan musibah atau dugaan pada korang...

Sorry...sekali lagi aku nak bg tau...No..No..No....LAKI ORG is not my taste..ok?

________________________________________________________________

Suriaamanda :

Bila susah libatkan aku...
sedangkan masalah ko x pernah aku amik tau
lepas ko nampak hidup aku x macam dulu
ko cipta masalah kononya aku punca amarahmu
kenapa x ko timbulkan masalah ni 7 tahun yang dulu
kenapa lepas aku bahagia dengan jalan pilihanku..
ko mmg suka buat aku buntu...
Sedangkan ko yang tinggalkan aku dulu...


33 comments:

  1. mcam tu lah akak manusia.. suka menuduh...
    by the way akak x tahu la mcam mana komen tu leh ilang smlm punya hal la ni.. adoiiiii
    sy pon pening dah hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tu x repair balik ke...x best la x leh komen

      Delete
  2. kontroversi nok
    hahaa.. aku doakan ko bahagia ok

    tu la kadang x paham la pompuan ni..ape best sgt laki org ntah..
    yg laki org ni pn kadang saje test market..sekali amik ko tersangkot plak kan

    aku doakan, semoga kite dijauhkan benda2 gini ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks nok...aku pun x paham la...pelik dorang ni..aku yg tau pape kena tuduh mcm2...hurm..

      Delete
  3. Hati sendiri pun susah kita nak jaga, buat apa hati orang kita nak ambil kira, kan? ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. SA makan hati selama ni x pernah pun dia peduli...bila SA dah ada segalanya dia nak libatkan plak SA dgn masalah dia ngan bini dia...mengong..

      Delete
  4. nak selamat diri dia lettew..
    apapun jgn layan org cam ni ya dear..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malas nak layan..dulu ada i x reti nak hargai..now dah sibuk plak nak balik kat i..

      Delete
  5. apa barang caras laki org, baik cari yg muda & single kan...hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. i loikke your stetment dear...apa barang kan...

      Delete
  6. baguaglah mcm tu! KA doakan yg terbaik for u ye

    ReplyDelete
  7. memang ada manusia yg iri hati bila melihat orang lain bahagia.

    ReplyDelete
  8. kak sabar ye , jangan mara mara , takot syaa

    ReplyDelete
  9. kannnnn..apa kelas skandal dgn laki orang...~bahahaha

    ReplyDelete
  10. Sabar ye.. Takut pulak tengok marah2 ni... Harap dapat diselesaikan dengan baik.

    ReplyDelete
  11. Jd, yg bg masalah kt akk skrg ni ex husb akak ke?

    Dia jeles dgn akak la tu. Biaq pi depa dok meroyan.

    ReplyDelete
  12. sabar ya dear...jgn ambik peduli dgn orang macam ni....

    ReplyDelete
  13. Amboi.. ni betoi2 punya maghah niii.. Bukan main2.. Sabaq byk2 noo cik puan Su.. Depa mungkin ada masalah sendiri dan cuba babitkan Suria dlm hal rumahtangga depa.. Amat tak patut..

    ReplyDelete
  14. Kak, sy terlepas pandang entri ni. Rugi!

    Org mcm tu org gila kak. Jgn dilayan. Dah dibuang kite, pastu panas bontot tgk kite sng. Manyak ctk muke. Walau apapun, semoga akak terus kuat dan hepi dgn cik abang.

    Oh, ya. Puisi akak tu, santai gile. Kreatif gak akak ni. heee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaa..tu la kan...insyaallah..bila timbul masalah mcm ni akak jadi lebih kuat..semua sbb anak...

      Delete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah