Monday, November 26, 2012

Rice Milk Soap Collagen

Aku kan ada masalah kulit muka...selain aku gunakan Krim Meiko last time sampai sekarang aku gunakan jugak sabun susu beras + collagen ni...yang bestnya sabun ni mencerahkan dan menghilangkan jerawat sekaligus..kesan2 hitam dan jeragat jugak akan hilang..mana yang kesan2 lama tu mmg amik masa la kalau nak hilang pun...

 parcel sampai kat opis last week
 last time aku beli sekotak jer..tp bila dah nampak keberhasilannya aku beli sedozen sekaligus..leh guna lama kan....
 sabun ni wangi...xde effect apa2 bila pakai
bukti beli sedozen

kebanyakkan wanita2 Thailand guna sabun ni untuk menjaga kebersihan muka...
dealer kat Malaysia ni ada beberapa dan yang aku beli ni..dia xde blog..cuma ada FB jer..
kalau ada sesapa nak cuba..nanti inform aku..aku bagi detail FB dia ok?memandangkan dia nyer kuota friendlist dah penuh..korang cuma boleh subscribe FB dia, dari situ boleh order..
bagus sabun ni..aku sgt2 recommended sebabnya...kesan2 daki or hitam2 kat celah ketiak pun hilang tau...
x cuba tak tau kan?
aku beli sedozen RM30..Kalau korang ada yng berminat..email aku 
suriaamanda@yahoo.com


31 comments:

  1. berapa RM ni dear?
    berminat nak tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i beli sedozen ni RM30, seketul kalau x salah RM3..

      Delete
  2. tertarik jugak...
    mmg tak jual disini kan..
    kena sentiasa ada stok la

    ReplyDelete
    Replies
    1. dealer kat sini dari Kedah nun..dia dekat ngan Thailand..senang la dia dpt kot...

      Delete
  3. kak org bru je beli..tgh try ni ha..baru 2 hari..terbukti berkesan kah?...org beli 1 RM7 hengget..hukhuk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak oiii...pesal mahal benau?email me..akak bg contact dealer yg jual ngan harga berpatutan..

      Delete
  4. oh bagus ye kak? saya skang ni tgh pakai sabun propolis.. ingat nak try yang lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh jer try...email akak..akak bg no tipon dealer tuh...

      Delete
  5. akak...nak details dealer tuh...minat lah... bley tak nanty e-mailkan kat ladysanchez1212@gmail.com... hu hu hu...sorry kak x sempat nak e-mail...curi-curi masa nih... hu hu hu...

    ReplyDelete
  6. akak, boleh tak pm kat fb sye link @ no. tel dealer tue? saye berminat la.. nie link fb saye.. :)

    ReplyDelete
  7. akak, blh x pm kat fb saye no. tel & link dealer tue? saya berminat la.. nie link fb saye.. :) http://www.facebook.com/salmisaleh

    ReplyDelete
  8. Akak..boleh email kat saya no tel n link dealer tu? Ni email saya mastzain@gmail.com. Terima kasih...

    ReplyDelete
  9. akak..sy nak link fb dealer tu boleh?

    ReplyDelete
  10. akak..sy nk link fb dealer tu boleh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak dh jadi dealer so boleh je beli dr akak..email me suriaamanda@yahoo.com

      Delete
  11. sis.. klo nk beli dgn sis mcm mne? berminat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. EMAIL ME DEAR
      Suriaamanda@yahoo.com / whatsaap/sms 0123319641

      Delete
  12. sis...klo nk beli dgn sis mcm mne? :)

    ReplyDelete
  13. Akak sedozen dalam die ade brapa ye??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedozen 12 la dik...if nk belia akak dh jd dealer skrg...email me suriaamanda@yahoo.com

      Delete
  14. Klau nak beli ade limit x kak??

    ReplyDelete
  15. Ade limit x klau nak beli dari akak?

    ReplyDelete
  16. Dear nak link dealer tu boleh tak?

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah