Tuesday, December 4, 2012

Contest Makanan Kegemaran Saya


Memberi sokongan kepada rakan blogger SYANASAID yang buat contest sempena ulangtahun blog dia yang ke 4, ish..best jugak kalau buat contest mcm ni kan..hahaha..aku je x reti2 nak buat lagi plus xde masa nak create ( sebenarnya buta IT)..kenapa ttg makanan plak contest ni? haaaaa...sbb dia kata dalam blog dia kebanyakkan citer pasal makanan la kan...maka terhasil lah contest ni..

 
Banner pertandingan - WAJIB letak tau...

here we gooooo.......

ni la makanan kegemaran aku Lamb Grill

seksi x lamb grill ni

yea aku adalah pencinta segala steak and grill a.k.a western..x kisah la kat mana pun..so far aku 
suka makan kat Chilli's, TGI Friday, Tony Romas even kedai kecik2 pun kalau steak dia sedap kat tekak aku, aku belasah je...rasanya tahun ni banyak jugak makan lamb chop, beef steak..
sampaikan Dania pun dah ikut selera mama dia ni...
so kepada yang nak menikmati lamb chop or steak..korang pi jer la kat mana2 mall, sure ada kedai2 yg aku mention tu...terjah jer...mahal memang la mahal tp sesekali xpe..kan?



Tarikh tutup> 21st December 2012




14 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah