Friday, January 25, 2013

Oppa Gangnam Adeliya..



Si Kembar Adeliya ni memang macam2 ragam, dah pandai mengomel..dah pandai  menyanyi..
semua dia pandai la...
baru2 ni pergi rumah dia...Ibu dia ckp rajin sgt tolong ibu kemas rumah...pandai pergi buang sampah...
semua dia buat...kacau si adik Aressa pun no satu...
dialah perancang utama kalau nak buat apa2 pun..Aressa plak mengikut aje si kakaknya...panjang akal betul..
hari tu masa ibu dia hantar dorang kat umah waktu pagi..ibu dia cakap Adeliya panjat meja makan dan jatuhkan sos cili...pecah berderai....
pas tu dia buat macam ni..
"ayok....tak tau..cape uat..ayok..."
boleh? Ibu ngan Ayah dia nak marah pun confirm x jadi kan...sabar jer la....pada follower yang baru ikut aku...Adeliya dan Aressa ni bukan anak kandung aku yer..tp anak buah...anak adik aku...jgn ada yang keliru plak...tp kembar aku ni memang banyak memainkan peranan dalam blog aku ni...xde dorang sunyi la blog ni kan...huhu...watak utama dah tentu buah hati aku Si Dania tembam...mana leh kalah dia tu...

7 comments:

  1. ala..comelnya :)
    banner baru..cantik

    ReplyDelete
  2. hihi.. x sgka dah besar.. comel loteh!

    ReplyDelete
  3. ala tomey2... oppa gangnam style gitu... ^_^

    ReplyDelete
  4. ooo...ingatkan anak....takpe kira anak jugalah tu kan....untuk si kembar dapat makcik yang best kan...

    ReplyDelete
  5. Fahiim pn suka gangnam style. hehe *tetiba*

    umah akak baru cat ek? cantikk =)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah