Friday, January 11, 2013

Perasmian KipMart Senawang

Sejak ada KipMart ni aku and family dah jarang berbelanja kat Econsave or Tesco...sebabnya...KipMart ni jauh lebih murah...kalau kat pasaraya lain seminggu nyer stok habis RM100++ tp kat sini kitorang habis hanya RM50++, jauh lebih murah kan?maybe permulaan aje kot...akan dtg sure mahal..tp adik aku yg kat Muar tu ckp..kat Johor ada banyak KipMart..memang harga jauh lebih murah...kalau naik pun masih murah...

 ni masa pembukaan ari tu...dorangmeraikan anak yatim jugak...
 kedai elektrik elekronik
 persembahan dari Dr Fazley, amik gmbar guna hp..x jelas dgt..
si debab aku tu suh aku pi jumpa Fazley...eh....x kuasa la mak kau...dulu dah puas jaga event artis2 ni...
muak hoke...

so far apa yang ada kat sini xde la branded mana..sesuai la dengan keperluan orang ramai kan...
barang2 basah pun memang jauh lebih murah...
anak dara aku tu tgh suka makan cencaluk..heran tul aku..so sekali tu pi tesco jap..giler mahal cencalok tesco..padahal dari Melaka jugak..botol pun sama..kat tesco RM4.15...kat KipMart RM2.50...see baper banyak different?

AUTO PUBLISH ENTRY



7 comments:

  1. KipMart lagi murah ek? Econsave pown dah mahal sekarang...aper tah lagi Giant dan Tesco kann? Barang memang mahal la sekarang kak... Tapi, kalau ada yang boleh save such as KipMart ni lagi bagos...

    X nah dengar lagi KipMart...baru jer terbaca hari ni kat sini... uiksss...wat event gaks dulu? selamat berjumpa orang event dan event... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. so far KipMart ni lagi murah...peniaga pun semua dari Masai Johor...
      dulu la Fara..dulu akak PR for event company...masa tu i glemer u...

      Delete
  2. Oh! baru tau! ingatkan econsave lagi murah! rupanya kipmart lagi murah yer... err.. tapi macam tak wujud jer kipmart kat area putrajaya/bangi/kajang nih....

    balik johor, banyak laa kipmart nih..

    ReplyDelete
  3. lupa nak tambah... member opis kata famili store kat senawang tu murah lagi! saya tak tau.. tapi try laa survey!

    ReplyDelete
  4. Pukul berapa operasi yer

    ReplyDelete
  5. ape special kip mart senawang ni?
    ramai ke orang senawang pergi sana compare dgn giant?
    saya tinggal di rembau. pernah lalu tapi tak singgah.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah