Thursday, January 17, 2013

Tuan Rumah Cuti

Salam u olls...
pemberitahuan...tuan rumah cuti 2 hari..pd yg dh order PMC kat aku thanks so much...yg dh booked belum buat bayaran sila buat bayaran dan harap maklum sebarang urusan pos Isnin nanti eh...mak jemah cuti ni....tp aku dah hidangkan korang ngan lagu2 setiap pagi eh...hahaha...korang nk kata aku jiwang terpulang la...aku mmg suka lagu2 tu...
stok PMC ada lagi 5 packs je kat tangan aku...cepat2...sapa nak email aku..

posted from Bloggeroid


5 comments:

  1. he he he... now tuan rumah cuti ek? Eh macam berjanji pulak...semalam Farah... ^_^

    So, instead of I Owe You...now you owe me pulaks... gurau2...

    btw, datang sini bayar hutang semalam... ^_^

    ReplyDelete
  2. sambung sat & sun...4 hari mak jemah cuti...hahahah

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah