Friday, March 1, 2013

Luncheon @KL Hilton


Macam mana aku nak mulakan erk....its not Buffet lunch...but more to cocktail style..Invitation ni more meraikan salah sebuah restoran baru kat Hilton tu..Level 7 namanya...konsep yang diorang bawak...santai dan kasual..ingatkan kami semua dari Malakoff yang terpilih...rupanya ramai lagi secretary2 dari company lain..ada Datin2 dan Dato' jugak...sabar jer la...meh aku kongsi skit apa yang ada masa ni...x banyak gambar aku amik,...more to gambar food dan environment.

 ni aku suka...isi ketam diapit ngan rock melon...best...
 muffin
 Pastry...ni best giler..aku ulang ni byk kali..
 masing2 beratur amik makanan
 daftar2 jgn x daftar
 ni plate aku...tomato tu pun sedap..
 air apa aku x tau tp sedap sgt2...ada bunga cengkih dan halia...
 ini lagi sedap...aku order sampai 2 kali
 with the other Secretary from company mana ntah kat Jalan Ipoh
 plate ke 2 , otak2..sate itik
 pinggan kawan sebelah..bukan aku punya yer...
 borak2 session with Mike..mamat hensome yang selalu berurusan ngan kami...
 kukus...grill panggang...chef Michael..jadi perhatian...
 Dato' dan Datin yang very familiar muka dorang..but x ingat..
 focus tang handbag Datin...lawa u olls...handbag jer lawa...

Kul 3.00 tadi masuk balik opis....

Nampaknya ini jer la update aku...jumpa la korang lagi hari Isnin nanti...aku dah xde bahan nak share dah..
apa? gambar aku? no..no..no....aku kan Diva..mana leh letak gambar kat sini...
kang banyak komen dari cik anon2 kesayangan aku tu masuk kang...lagipun malu la mak jemah...gugur plak susuk  mak jemah ni kalau korang tgok selalu...hahahahaha...
well x sabar nak balik kg ari ni...jumpa buah hati aku....rindu sgt2 kat dia...
esok ada lak wedding kat Kampung...Ahad pun ada wedding jugak...tp kat Batu Caves...aduhai....malas la nak jalan jejauh...aku nak spend time kat Kampung...kalau x pegi aci tak?


23 comments:

  1. ooohh secretary je ke dia jmput? untung jd seketeri ni ek..mkn sesedap :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xde la untung mn mun...itupun sbb ada invitation

      Delete
  2. lazat lazat nye makanan , wow datin u punya beg mmg lawa ,

    ReplyDelete
  3. ofkoz sedap kannn sbb kat hilton.. :)
    happy weekend Suria..

    ReplyDelete
  4. handbag datin pun ekau sompek snap yo...haha

    ReplyDelete
  5. chemistry lagi...citer pasal makan... he he he...

    ReplyDelete
  6. bestnya dapat invitation mkn2 camni heaven. oh akak secretary ke? tunjukla muka sikit hihi

    lama tak dtg blog sy :(

    ReplyDelete
  7. Alamak.....sodap nya nampak....den nak air merah tu.....

    ReplyDelete
  8. hye..salam kenal n polow sini jugak. best nye mkan2 kat Hilton.jumpe chef micheal lagi. Tak pernah merasa lagi ke sana. ehhehe..singgah2 jenguk2 rumah sy yer. tq!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah...ada kesempatan SA singgah...thanks dtg sini eh

      Delete
    2. salam kenal..follow sini..
      enak hidangan tu..best jd secretary

      Delete
  9. Pastry tu betul nampak sedappp! :)

    ReplyDelete
  10. handbag dia je yang lawa eh? hahahaha!!!

    ReplyDelete
  11. sedapnyeee puas hati semua
    siap dpt jumpe chef micheal layie ;)

    ReplyDelete
  12. semua makanan tu nmpk sedap2 la..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah