Friday, March 22, 2013

Si Cantik Manis Guess...

Assalammualaikum...

Pagi tadi doa membuka pintu rezeki...alhamdulillah syukur nikmat..segala rezeki dari Allah S.W.T...
Semoga allah membuka pintu rezeki yang melimpah ruah untuk Ibu tunggal seperti aku..
bukan untuk aku semata2 tapi untuk anakanda dan keluarga tercinta...moga dipermudahkan segala2nya..
Amin...

So seperti yang di janjikan nak kongsi reward for myself again...handbag yang aku beli tatkala detim ngan cik abam sayang di Pavilion beberapa hari lepas...( semalam aku bz gilos..x sempat nak chare...)

Ni la si cantik manis yang aku mention hari tu...

 paper bag Parkson > alaaaa...Parkson jer pun...ada aku kisah..aku pi Parkson Pavilion ok..
 tadaaaa...yer...xde la jenama besar mana ...GUESS je kot..nak beli COACH mak jemah x berapa mampu..
boleh jer nak beli tp dari invest 1-2K ke handbag baik aku laburkan dalam ASB
 Tadaaaaaaaaaaaaaa...santek kan?pesal aku suka beli kaler hitam? senang la nak match dengan apa kaler pun..
harga RM 489...

Well ni la hasil dari aku berbisnes selama 3 bulan ni....Alfio Raldo + Sophie Paris, PMC dan jugak SSBC.
thanks kat korang yang banyak menyokong, x lupa jugak buat kawan2 opis dan sedara mara yang support..
tanpa semua sapa la aku...ecewahh..mcm ucapan terima award pulak..
aku bukan nak riak or bangga nak tepek segala bagai yang aku beli kat dalam blog ni..
aku just nak bagi tahu betapa seronoknya berbisnes ni dan mendapat pulangan yang lumayan..
aku x guna segala keuntungan untuk diri sendiri tapi aku kongsi ngan anak dara dan jugak family...jatuh bangun bisnes adalah lumrah kehidupan...kadang2 aku face a problem jugak bila orang dah order dan dah bg no account tp lepas tu senyap jer...ada yang cantas mencantas..itu lumrah...asam garam berbisnes katanya khennnn....

Korang nak jugak rasa mcm aku?
jom join jom...ada sapa2 nak jual PMC?meh amik dengan aku...
email aku kat suriaamanda@yahoo.com


36 comments:

  1. he he he... akhirnya membuahkan hasilkan... occaylah tu... guess dari pavi... ^_^ tumpang happy untuk kakak manis...

    ReplyDelete
  2. i love guees gak :)
    lawa pilihan awk dear..

    ReplyDelete
  3. yg penting hasil titik peluh kita...
    lama dah tak beli guess2 ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul lyn..bila beli dari hasil titik peluh adalah sgt2 puas hati

      Delete
  4. wowwwwwwwwwwwwwwwwwwww adalah beg itu sgt mengkagumkan!!!!

    ReplyDelete
  5. salam..
    huhu..cantik itu beg...sukeee...

    ReplyDelete
  6. MADAM DAH MASUK MLM SOPHIE PARIS TU..
    NNT KALU TAK FHM APA2 MADAM TANYA DALAM EMAIL YE!

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah...tahniah...jom sama2 berbisnes...

      Delete
  7. Makkk...rege mcm tu pun sy tak le mampu kak. Sy ni berkira sket duit. Klu handbag, sy beli yg takde jenama je. Yg rege tak smpi RM100. Hahahahah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesekali x per Fara..tp terpulang kan...akak pun byk yg xde jenama..janji cantik..sesekali jer beli mahal skit..

      Delete
  8. cantik....
    lepas ni boleh bawak dia jalan2..heheh

    ReplyDelete
  9. Kira mahal la jugak tu... Tapi cantik boleh bt 2 in 1...

    ReplyDelete
  10. asam garam berniaga kan..walaupun niaga online, tetap ada cantas mencantas, hasad dengki...Yg penting, kita kena jujur dan sabar. Insya Allah berjaya :)

    ReplyDelete
  11. wahhh untunglah shopping beg baruuuu gitu...
    nory pon nak berbisnes jugakklah...
    hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..rezki dari allah...Nory join la Sophie Paris...best sgt2..Nory banyak kabel..

      Delete
  12. Salam.. bru 1st singgah sini :)

    Alhamdulillah..bkn senang nk pkai guess, student xmampu lg. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi Amanina...
      dah kerja esok2 sure mcm2 boleh grab..

      Delete
  13. cantik cantik !! :D wah pasni gaya sakan .hehe. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantik dan sgt puas hati..belum rasmikan lagi dear...

      Delete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah