Thursday, March 7, 2013

Trip Cameron Highland Dec 2012 Part 3


Lepas dah pi S' Corner tu...teruskan perjalanan ke tempat lain plak..terus ternampak taman rama2...eh2 mcm menarik jer...cuma yang keluar masuk taman rama2 ni aku ngan dania and mak teh dia..yang lain2 dah malas nak jalan...si kembar lak dah tido time ni...

ratusan cactus yang dorang jual..
comel2..geram..sampai aku rembat gak la 6 pokok...RM10
anak dara yang gumbiraaaaa
semua terpikat ngan amoi ni....kecik2 dah pandai meniaga..sambil2 bungkus dia akan bg tau cara2 jaga cactus...
ditugaskan untuk beli tiket masuk taman rama2 ni...
nama pun taman rama2 kan...banyak la rama2 pelbagai jenis rupa dan kaler
buah markisa bergantungan di mana2
anak dara aku bab bergambar no satu...nape xde gambar mama...ish..x yah la...
cantik...
yang ni pun cantik..tp sayang kepak dah tinggal separuh
nice jumpa kaler pink....

Actually kat taman rama2 ni ada gak mini zoo...mcm2 binatang ada...
nanti aku update kat entry lain...

Jumpa next entry

4 comments:

  1. Ooooo..saya mmg selalu sgt naik CH ni...cuma mmg tak pernah masuk lagi la taman rama2 ni..hihihih

    ReplyDelete
  2. best jln dgn family ni...
    last year pg pun tak masu taman rama2..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah