Monday, May 20, 2013

Akhirnya Tersenyum Gembira


Dah Bawak pi Seremban Parade terus berubah..senyum sepanjang jalan...heheheh...bukan susah pun nak pujuk dia..bila aku cakap..awak dah kenapa...tunggu sekejap x boleh ke..kita tunggu sampai atuk datang ambik kita...jawapan dia..akak bosan la mama....so..bila dia dah cakap macam tu..aku tau la yang dia merajuk...

 senyum bila makan Sizzling Mee..peberet dia ni...
ni mama punya...

Actually dia suka makan nasi minyak..tp dia nak teman kan aku...so xde la ikut Atuk ngan Wan dia...atuk kuat ajak..tp dia x nak...

At last..makan jer la kat Seremban Parade...

Kemudian baru atuk datang ngan Uwan jemput kami...

Hilang dah segala rajuk....



14 comments:

  1. aku tak boleh tgk sizzling ni weh...terliur!!
    feveret aku weh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom pekena..dpt yg ada byk cendawan pun best kan..

      Delete
  2. kat seremban parade ada kedai jual sizzling mee ? saya dah lama takgi situ...:)

    ReplyDelete
  3. sedapnya!!! ni memang peberet adda nih..

    ReplyDelete
  4. hu hu hu...nasib senang nak pujuk... he he he... x menahan nengok gambar paling badan majuk tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha...dpt lak mama kaki snap gambar...amekkkan...kaw2 masuk fb and blog...

      Delete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah