Thursday, May 16, 2013

Kurang ajar!! My parcel broken..

Panas...bukan cuaca yang panas tapi hati aku yang sangat2 panas ni....aku xde kat opis 2 hari for conference..memang ada parcel untuk aku dan aku dah notice...
Pagi ni masuk2 opis aku terkejut tengok parcel aku dh kena bukak...what the ***k somebody has opened up my personal parcel...check ngan receptionist..dia ckp masa dapat parcel tu semalam mmg dah terbukak macam tu...yang ko x tanya budak pos laju tu kenapa kan...parcel broken x kan ko ambik...must be sumthing wrong somewhere. ..


Ini rupa parcel aku masa aku dapat..


Ni rupa macam dh kena gunting...


Yang ni rupa dah keluarkan isinya..

Aku bukan sekali 2 berurusan dengan pos laju...mustahil parcel boleh kena gunting macam tu...bukan koyak ye.. kena gunting...the best part is..Handbag orang order x hilang...tp 3 unit katalog Sophie Paris aku hilang...nak kata pencuri dlm opis ni...apa ke jadah ko nak curi katalog..kenapa ko x curi je handbag mahal tu? Logik x?
Aku dh email kat pos laju..jawapan akan dapat dalam masa 3 hari...x payah la kalau macam tu...xde sapa nak mengaku pun. .but aku bg gentle reminder kat receptionist aku tu...next time in the future..u received parcel..check betul2..ifu find sumthing wrong..then jgn terima...u nak tanggung kr barang orang hilang sebab you yang sign on behalf?
Pandai plak ko ckp x tak sanggup kan...
Buat keja betul2 boleh x?

Bikin panas!! Rosak mood!

20 comments:

  1. tak mungkin pos laju yg gunting..
    but ada kemungkinan jugak.
    kot2 budak office.. hanya org buat jer yg tau..

    ReplyDelete
  2. memang mendatangkan angin marah puting beliung semua..

    ReplyDelete
  3. sp punya parcel berlobang kena gigit tikus... pos malaysia tampal ngan selotep jer... huhuhu... habih kuih cincin dari sabah...

    ReplyDelete
  4. i suspek budak opis u yg gunting..kalau poslaju..dorang suruh sender declare barang apa dlm tu..biasanyalah kan..bzbody sgt kot..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Along pun rasa mcm tu...mmg ramai bz body kat sini..

      Delete
  5. tergamak org tu!!
    Logical nya kenapa si receiver tu tak tanya kat postman tu kannn..
    received buta2 je.. cissss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg kelakar..katalog brg 3 unit hilang..knp dia x amik brg2 tu sekali...kan?

      Delete
  6. ini mmg sah2 ada org bukak parcel tu along..siap mcm ada org gunting..

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Ada...3 unit katalog sophie paris...huhu...

      Delete
  8. sib baik katalog..lau beg tu,
    mmm.agak2 sapa ye?

    ReplyDelete
  9. MQ pun pernah jugak dapat gitu..
    Tapi bila tengok barang dalam semua ok..
    So malas nak report..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah