Thursday, June 20, 2013

Trip Melaka - First Stop

Aku tak ingat la ni rumah apa..either rumah Perlis ke rumah apa ntah..lambat update ini la jadinya

 cantik kan...knowing me yang sukakan rumah traditional
 mereka yang sgt teruja..
 ada mainan congkak kat dalam ni
 dania terus lepak sini
 Abah ckp dulu aku ada kuda ni tau...x ingat plak dah jahanam ke apa..od coz x wujud kan..
tp kan..Dania gelakkan aku sebab ada kuda ni..ntah apa2 ntah..
 haloh2 anak dara aku...trip kali ni memang banyak gambar dia je...
 cubaan bergambar diatas pelantar..tp dia takut..tu la..x biasa jadi org kampung kan...
 kat tempat makan
 type writer lama...posing jgn x posing eh
apa ke nama benda ni...ntah la..zaman P Ramlee ada benda ni kan...

So far ni rumah yang first diorang memang teruja la....tunggu rumah lain2..sure penat x hingat kan...
kesian kat mak la..memang dia penat betul..dah berumur kan...
ok..jump to next entry...
aku x ingat dah moment2 ..sorry la eh....entry aku ringkas je..


8 comments:

  1. kita orang melaka pun tak pernah sampai ke sini lagi.. nanti weekend2 depan singgaHla ke sana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nothing special la cik lily..rega tiket agak mahal la berbanding beberapa tahun yg lepas...

      Delete
  2. jeles okehhh..
    da lama nk jalan2 melaka..
    tapi x de kesempatan..

    ReplyDelete
  3. beg hello kita aje... he he he... lama x balik melaka... eh eh...kak lily pun melaka jugak? patutlah sekepala...lol...

    ReplyDelete
  4. Taman Mini Malaysia kan SA..
    Kemain posing anak dara tu hehe

    ReplyDelete
  5. lyn pun ada kuda tu masa kekecik..
    skrg ni takde jual dah rasanya

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah