Friday, July 12, 2013

Berbuka Orang Bujang


Haaaaa...ini la menu aku berbuka semalam...simple tp amik masa lama nk masak..bukan sebab apa..sebab take turn masak...housemate yg sorang tu conquer dapur..x leh nk buat apa dh..tunggu je la dia masak...adat la duk bujang kan...tp hari berbuka rumah Seremban ..aku mc today..ni pun dlm perjalanan balik seremban. .aku di serang Gerd/Heartburn..sampai nk bernafas sakit kat hulu hati..doc x bg puasa..tp aku nk cuba tahan la..sayang plak nk buka...if getting worst kang aku buka la...
Korang jangan nakal2..ada masa aku update lg..

posted from Bloggeroid


17 comments:

  1. Dulu ms bujang, kami masak n makan sama2 kak. Tak de tunggu turn mcm ni. Hehehehe....

    ReplyDelete
  2. kty pun kan selalu kena heartburn..tp bila mlm lah ..
    semoga along cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  3. Take care tau..semoga cepat sembuh.. ;p

    ReplyDelete
  4. makanan berbuka org bujang pon macam akak kat umah jer..simple tapi kenyang..haha..

    ReplyDelete
  5. kira ok la lauk bujang...banyak gak menunyer tu...

    ReplyDelete
  6. Seronoknya dah sampai Seremban. Petang nie mesti highway jem teruk. Nak sampai PD dari KL.. boleh jadi 3-4 jam punya. Aduhhh.

    ReplyDelete
  7. kena x masak sama2..share makan sama2...lagi best

    ReplyDelete
  8. Simple tapi nampak sedap... :-)

    ReplyDelete
  9. menu bujang pun sodap camno haha

    ReplyDelete
  10. semoga cepat sembuh.. nampak sedap juga :)

    ReplyDelete
  11. simple but nice..
    hope SA getting better now.. take care!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah