Thursday, January 2, 2014

Ragam Ikie Sekolah...

Sedih sebak semua ada bila tgok gambar ni....selama ni kat rumah xde kawan...bila dh masuk sekolah...terus mcm culture shock...takut nak bergaul...


Tgok la tu...mengasingkan diri....


Dah start cembeng...dh nangis... 


Merah2 muka menangis.. 

Meraung melalak x hingat dunia...tp ibunya tinggalkan aje...tp xde la tinggal terus..
Kesian memang kesian....tp sampai bila kan...

Harap2 ikie ok lepas ni...belum jumpa gang lg ni....if dah jumpa gang should be ok...


7 comments:

  1. 1st day memang mcm tu.. Haziq pun 2 minggu baru ok.. ni nak g Sekolah Baru tak tau mcm mana plak ceritanya nanti

    ReplyDelete
  2. kesiannya tengok..macam2 kan dorang ni..

    ReplyDelete
  3. Insya Allah ikie akan ok lepas seminggu tu...give him time to adapt

    ReplyDelete
  4. lama-lama tu ok laaa... kan...

    ReplyDelete
  5. ololo sian dier...lepas ni biler dah ader kawan mesti ok...lelama seronok gi sekolah...

    ReplyDelete
  6. haah tu, geng tak mari lagi...sehari dua lagi mesti dah okay :)

    ReplyDelete
  7. abak saya pun dah 2 tahun tp x de kawan... bila kat luar jumpa budak2 sebaya dia boleh je dia berkawan & dia memang nak berkawan. nanti bila sekolah entah macam mana lak penerimaan dia. yelah x penah berenggang dengan mak dia selama ni

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah