Friday, April 11, 2014

Throwback Guangzhou Trip 2012

 Jeng ..jeng..jeng.....ada berani korang shopping kat sini????
ni hari Sabtu tau...memang macam ni la crowd dia kat sini....ni kawasan shopping yang agak mahal dan tertumpu pada barang2 elektronik or gadjet2 la...aku memula tgok macam x percaya...giler merembik manusia sepanjang jalan ni....tgh2 panas masing2 macam dah x kisah...situasi macam ni memang xde kat negara kita eh...shopping berjemaah namanya.....

 mak oi...mana datangnya orang ramai ni....
 sana sini sesak...petaling street pun x macam ni kot
 macam2 diorang buat utk tarik perhatian pelanggan
 padat giler...
 sales memang banyak dan worth it
if aku xde la nak keluar pi sini
 sepanjang lorong ni penuh dengan orang....ngeri dowh takut ada yang meraba or penyeluk saku
 tgok yang ni plak....x kisah panas pun...

So kami pergi ke area ni....pergi laaaaa...x kan x pergi plak kan....scary giler...tp aku ada abadikan kenangan kat area sini berlatarbelakangkan crowd ramai giler ni.....nanti aku up entry tu ok...after lunch sebab now aku nak keluar pi Amcorp Mall jap....

tunggu tau....sebab aku memang nak share part yang tu ngan korang...hehehe...poyo lebih...

5 comments:

  1. penuhnya umat kak long oiii...macam pening kepala pulak tengok orang ramai2 ni...

    ReplyDelete
  2. pergghh memang ramai gila org..

    ReplyDelete
  3. fuyoooo..ramainya orang...mmg berpenduduk padat nie..

    ReplyDelete
  4. Mak aiiiiiii ramainya.. boleh peluh tiak oooo.. =D

    ReplyDelete
  5. lain mcm punya crowded kat situ..
    mst brgan yg best2 ada dijual..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah