Friday, October 2, 2015

Shogun2u Tawarkan Makanan Lazat Dengan Tiga Langkah Mudah.

RESTAURANT BUFFET MAKANAN JEPUN DI LEMBAH KLANG YANG MENAWARKAN PERKHIDMATAN PENGHANTARAN MAKANAN DALAM TALIAN.

Pernah tak korang rasa letih nak fikir kat mana nak makan, apa yang korang nak makan dan dah tak tahu nak makan apa? Haaa...itu masalah besar bila dah tiada pilihan makanan kan...kadang-kadang bila ada kat office dan malas nak keluar terus terfikir nak order delivery food aje kan? tetap;i masih tiada pilihan. Oleh itu Shogun2u menawarkan pilihan makanan melalui talian dan perkhidmatan menghantar makanan terus ke pejabat dan rumah anda di sekitar Lembah Klang. Berita yang baik kan? Lepas ni tak perlu runsing lagi..semuanya di hujung jari anda..

Shogun2U adalah platform pesanan makanan dalam talian dan menjanjikan makanan lazat dan sihat dari chef terkemuka yang akan dihantar teruske rumah anda. Ia menggabungkan bakat masakan Shogun Saisaki Ketua Chef dengan bahan-bahan yang berkualiti tinggi dan menu.Pilihan bahan yang segar setiap hari untuk menjamin kualiti perkhidamatan mereka



Restaurant Japanese Buffet Shogun terletak di One Utama Shopping Centre


Suasana di dalam restaurant



Shogun2u  menyajikan buffet serta pilihan makanan campuran dari negara Jepun, Korea dan Cina fusion untuk tarikan kepada pelanggan dengan. Julat harga serendah RM1.80 sehingga RM99.90 yang datang dalam satu set kombo sesuai untuk seisi keluarga. So korang boleh la bawa keluarga makan secara buffet disini dan percaya la..banyak pilihan makanan yang disediakan bagi memenuhi kepuasan pelanggan.

Antara makanan yang sempat aku capture untuk tatapan korang.


Spicy Fried Crab


Bamboo shell


Salmon Sashimi


Squid


Master chef Shogun memberikan Demonstrasi membuat Shushi Panda


pose sekeping Chef!! sporting sangat



Dato' Sri Michael Chong Pengasas Restaurant Shogun2u memberikan ucapan serta berkongsi pengalaman dan sejarah Restaurant ini ketika ditubuhkan. Kata beliau "Shogun2U membawakan kepada anda makanan berkualiti tinggi taraf chef-disediakan terus  ke rumah anda dengan harga yang berpatutan, mudah dan boleh dipercayai untuk semua orang. Pelanggan  adalah penting kepada kami dan kami memastikan untuk memberikan yang terbaik dalam setiap makanan yang disediakan. Kami teruja untuk menjadi berkembang di seluruh Asia dan menjadi pemimpin dalam industri penghantaran makanan dalam talian pada tahun-tahun akan datang akan datang ".



Panda Shushi - Untuk meraikan jualan RM1 juta tertakluk dalam tempoh tiga bulan, Shogun2U akan menawarkan set edisi terhad Panda Sushi. Set ini hanya akan disediakan untuk 500 pelanggan pertama di shogun2U.com. Ketahui lebih lanjut di www.shogun2U.com dan link Facebook SINI.


comel tak Panda Shushi???comel sampai sayang sangat nak makan


antara bento yang diperkenalkan untuk food delivery by Shogun


Unagi Kabayaki Bento


Chicken Katsu Don Bento


Delicious Gyoza menanti anda!!


Pelbagai pilihan Sushi

Berita baik kepada pelanggan Shogun2U Promosi Diskaun 40% untuk segala-galanya pada menu. Sila masukkan kod promo "YES40". Sah sehingga 15 Oktober 2015. Apa yang anda tunggu? Order SEKARANG dan cuba sendiri dan saya pasti anda akan menyukainya juga.


Promo Code valid until 15 Oct 2015


Jom daftar sekarang...langkah mudah untuk tempahan....korang ikut step by step



Terima kasih kepada Shogun2U diatas jemputan untuk berkongsi kejayaan  untuk mencapai target jualan RM1 juta dalam masa 3 bulan dan tahniah sekali lagi untuk pencapaian mereka. Selepas mencuba makanan di restoran, tidak syak lagi, ia adalah makanan terbaik Jepun yang aku pernah cuba. Tiram segar, sashimi, salmon, udang, ketam lembut, kerang dan lain-lain Semuanya begitu segar dan enak. Service dari kakitangan Shogun2u juga sangat-sangat memuaskan hati.

Sekiranya korang ingin merasai pengalaman makan di Shogun..boleh la terus ke outlet mereka di One Utama Shopping Centre.

Aku pasti akan datang lagi .

Info lanjut layari www.shogun2u.com dan Facebook 

9 comments:

  1. SubhanaAllahhh!!! Lapar terus tengokkkk! Tempting makanan jepun kat sini. Dah la ena suka makan japanese cruisine

    ReplyDelete
  2. Salmom Shashimi tu menggodalah.. ;)

    ReplyDelete
  3. ketam tu menggoda..sushi pulak alahai comelnya..boleh pening kejap kalau datang sini tak tahu nak makan ape

    ReplyDelete
  4. semua nampak sedap, kak ana belum berkesempatan makan makanan jepun seperti di atas SA :)

    ReplyDelete
  5. Sebelum ada anak. ..rajin makan shogun

    ReplyDelete
  6. Spicy Fried Crab tu sedap no nampak ..nanti akak lanje kita hokey

    ReplyDelete
  7. tengok ketam n sotong tu...rasa nak gigit jer dekstop pc ni..hihi

    ReplyDelete
  8. Meleleh air liur tengok gambar makanan sedap. Haish.

    ReplyDelete
  9. Meriah jugak tengok SA pi makan Buffet Shogun2u nih...

    gluuppp telan air liur lagi!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah