Thursday, November 11, 2010

Pencarian Lampu Rumah Baru

Entry ni banyak gambar lampu jer yer..misi pencarian lampu tambahan untuk rumah baru..dapat gambar ni dari Ateh..hanya dia jer yang menjadi penaja lampu..dah dapat dan dah siap pasang dah pun..memang cantik..siap ada lampu untuk tangga lagi...dia ckp kalau Lisa yang ikut sama sure rambang mata tengok lampu2..sekarang kan dah hujung tahun semua buat mega sale..ada rega lampu serendah RM38.00 jer lepas less

Jom tengok gambar


contoh lampu2 untuk bahagian sudut dinding atau tangga..comel jer..

ni lampu kristal..harga ateh cakap RM1k

yang di RM2K

Lampu kristal ni cantik sangat..harga eh RM2K+++

Ni pun simple

huii..banyak yang jenis kristal..susah nak cuci ni...

ni paling mahal dan rega dia cukup utk hantaran anak dara
RM8888.88
Ateh cakap ada harga yang cecah RM20K..tapi itu untuk hotel nyer lobby atau pun utk rumah yang bagaikan istana..x yah la kalau nak suruh Lisa beli lampu puluh2 ribu ni..lampu kalimantang tu pun dah lebih dari cukup..cahaya pun seindah suria....kan?


5 comments:

  1. SURIA AMANDA: Yg paling mahal tu yg cantik tu......:)

    ReplyDelete
  2. cantik memang cantik...tapi kalau dah pasang lampu nanti takut tak terang plak mcm lampu kalimatang

    ReplyDelete
  3. mmg geram kalau tgk lampu2 kristal ni...ratu pun tak terbeli2 lgi...just bli lampu yg mampu bli je...

    ReplyDelete
  4. waaa...
    memang lawa kalau ade dalam umah kan...

    ReplyDelete
  5. tingat masa mula2 dapat kunci rmh dulu. fuh penat kemain nak cari lampu segala... tapi best kan...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah