Friday, November 9, 2012

All About PINK!!!


Habis semuanya kaler pink....
selalunya kaler hitam kan? SATRIA BAJA HITAM!!!sapa ingat citer tu?
hahahaha...
bayar aku sejam RM500 pun utk pakai mcm ni bawak lak moto kaler pink...oh tidakkkkkk...
bukan aku la tu..kalau la ada sesapa berjaya pujuk aku pakai mcm ni...
tahniah la kat aku sebab aku dah mereng la time tu...wakakakaka..
aku bukan x suka pink...ada jer baju kaler pink..cuma kalau dah mcm ni rupanya...
gayanya...siap bawak teddy bear mcm tu....
namungkin he...



22 comments:

  1. senyum kty tgk gambar nie..semuanya pink..
    siap ada teddy bear lagi tu :)

    ReplyDelete
  2. haha.. comel jek... terpaling comel penumpang kat belakang tu..hikhik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2...dania suka pink tp now akk banyak belikan dia baju kaler pepel..boleh?

      Delete
  3. Sebelum ni kakcik ada tengok gambar lelaki yang menunggang motor pink, pakai t-shirt dan helmet pink! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah..SA dah tgok dah gambar lelaki tu sebelum ni...

      Delete
  4. haha~ lawak laa~siap ada teddy bear tu xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. sib baik teddy bear..kalau blkg dia bf?sure bf tu kena pakai pink..

      Delete
  5. hahahahaha....

    ok wat, suwittttt. Anak den suko nie....

    ReplyDelete
  6. kalau org byr k dee 500..k dee pakai kot..hahaha..dasar mata duitan..

    ReplyDelete
  7. saya pun suka pink tp xde la obses cm gambar tu..hihi

    ReplyDelete
  8. hahahaaha..pink2 pun merempit tuuu hahahaha....comel lak lieya tgk along....

    ReplyDelete
    Replies
    1. lieya tgok org tu comel ke..along yang comel?

      Delete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah