Monday, March 4, 2013

Proses Mencari Pemenang GA DANIA


Sabtu lepas bermula la pencarian pemenang untuk GA yang aku buat tu...Dania sgt2 excited...seperti yang aku janjikan..3 orang pemenang dan 1 cenderahati dipilih...mula2 ingat x ramai yang join...ada 7 peserta kesemuanya..mana yang tak terpilih tu jgn kecik hati yer...pilihan secara random dan boleh la join next GA nanti...
jom tengok proses pemilihan...

 nama2 peserta aku dah siap print kat opis Jumaat lepas..
 dah gunting
 siap2 letak number.. dari no 1- no 7
 then lipat2 masukkan dalam balang ni...uish..minah ni sgt2 excited
 pilih nak..pilih....
 pemenang pertama NO 1
 pemenang ke 2 - NO 3


Pemenang ke 3 - NO 5

 aku dah extra large photo ni...
3 pemenang utama


Dania decided nak bagi satu lagi cenderahati...
and 
the winner goes to..


Deelanordin

Tahniah kepada semua pemenang..
yang x berjaya tu..jgn kecil hati...cuba lagi next GA eh..
kepada pemenang sila email aku
suriaamanda@yahoo.com

15 comments:

  1. tahniah kepada nom. yg bertuah itew..

    ReplyDelete
  2. aikk masa bile lak nih? alaa.. terlps sudah.. ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai...Deqla lom ada anak la..ni GA yang along buat utk anak sapa yang sama nama ngan Dania tu..

      Delete
  3. Alhamdulillah... saya peserta no 5 lapor diri,..ehe...tq yer..tak sangka nama anak saya terpilih juga..hihi..nnt saya send email yaa..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah. Mekasih Dania, =)

    dapat saguhati. oh ya no 4 tu adalah no faveret. hehe

    ReplyDelete
  5. wahh tahniah2.. hihi suke daniaaaa

    ReplyDelete
  6. Wah baru nampak post ni....tak tersangkanya menang no 2....makasih adik dania tercabut blog ni.....
    nak email alamat ke tu? tiba2 menjadi jakun sbb 1st time menang GA....hehe

    ReplyDelete
  7. tahniah buat mereka semua :)
    lepas ni buat lagi ye :)

    ReplyDelete
  8. tahniah kepada semua pemenang dan penganjur juga...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah