Thursday, July 11, 2013

Bikin Kecoh


Last minute shopping diorang ni pi econsave cari bahan2 nk sahur first day posa...
Aku plak dalam bas lg time tu....adik aku ckp bukan main kecoh lg dlm econsave tu pasal diorang bertiga ni....hihihi....kecoh sebab tgok ikan tilapia hidup yg ada dalam akuarium tu....orang duk pandang2 sbb ada si kembar tu kan..

Kakak jaga adik...if terlepas minah berdua Ni mmg haru biru...
Tgok la tu excited terlebih...

Masing2 teruja tgok ikan hidup tu....

Masih x berganjak....adik aku ckp kena pujuk betul2 baru boleh pi tempat lain...


If si kembar tu terlepas...confirm Ikan2 tu dh x wujud kat situ dah...
Hihihihi....sekarang aku senang sikit nk update...ada je bahan nk kongsi sbb
Dah ada group whatsaap adik beradik...byk la bahan aku dapat....
If x....jgn harap la nk ada bahan..

5 comments:

  1. anak2 mmg cm tu..
    ank2 saya pon klu pi super or hyper, dgr suara dorang ja. smpai muka rasa tebal hik..hik..

    ReplyDelete
  2. memang kalau bawa kembar...sure jadi perhatian kan..

    ReplyDelete
  3. samalah lau pergi tesco beli barang..anak2 sure pergi tempat akurium ikan tu..ralit tgk ikan..sng skit nak sopin..babah diorg pantau je dr jauh haha

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah