Wednesday, July 31, 2013

Iftar ke 21- Bukan Menu Aku


Semalam xde menu iftar dari aku...semalam berbuka kat luar dengan cik abg
Makan makanan nyonya cuisine kat Jusco Kepong...x sempat amik gambar sebab makanan sampai ngam2 buka posa...segan plak ngan cik abg kan...well aku makan simple je...mee Singapore, up cendawan goreng krispy and cik abg makan kuew tiau apa ntah served dlm kuali kecik ngan amik set chicken wing goreng krispy...air plak aku amik apple jus and cik abg fresh orange...total semua RM40...murah kan????

Blog aku x lengkap if x citer pasal menu...meh aku up citer menu umah adik aku...ibu si kembar ngan umah adik ipar kat Muar..

Nasi lemak untuk iftar  Ke 20
Bahan penyeri nadi lemak...ayam goreng tu gebu mcm tuannya...hahaha

Ni menu semalam..kuew tiau goreng....ada kerang ngan udang nampaknya


Ok...kita tgok plak menu adik Ipar aku kat Muar

Ayam masak lemak cili api....

Cempedak goreng....waaa...best...tp aku x leh mkn
Semput kang...

Sandwich sardine...  hurmmm...dapnya...

Itu la menu iftar adik2 aku.....masing2 lepas je masak sure whatsaap kat group....
Hari2 pun mcm tu...cuma semalam xde pun menu dr umah mak...hihihi...
Hari ni cadangnya nk balik umah mak if brg customer order sampai....
Tp mcm kemalasan plak....x sure lg la nampaknya....



7 comments:

  1. amboihh iftar sambil2 berdating lah yer SA hehe
    makanan2 dari adik2 SA tu buat luluh jantung ku.. trus lapaq hehe

    ReplyDelete
  2. wah..menu sedap2 tu..berselera lak tgk..hahaha..

    ReplyDelete
  3. wah.. rindunya makan nasi lemak.. jarang jumpa nasi lemak yg sedap. tp nasi lemak kat atas tu betul2 buat I berliurrr.....huuuhuhuhu

    ReplyDelete
  4. dok cari cempedak asik lupa je lah
    nak cari cempedak nak cari cempedakkkkkkkkk haha

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah