Wednesday, July 17, 2013

Ragam Sikembar Di Bulan Puasa

Anak dara berdua ni memang sangat lasak....last week kan aku MC...so merasa la jaga si kembar...ya allah....lasak betul..if marah kang...sorang2 datang buat muka depan aku...pas tu cium pipi aku...terus aku cool down...pandai plak tu ..x nak aku marah dia kasi kiss... rasa nk gigit2 je ..


Tgok la ni...Acu balik dari Sarawak siap bawak lembu tu...Di tunggangnya sampai lunyai...


Siap ada bunyi tuh....If ibu ngan ayah dia nk bg aku RM500 utk jaga berdua ni...
Mmg aku surrender awal2.. .dari xde darah tinggi...terus dapat darah tinggi....huhu....bkn apa.. aku ni garang dengan budak2...haha...


X percaya diorang lasak? Korang tgok la....
Itu gambar terbaru dorang mlm td ibunya whatsaap...habis tepung ibunya
Dibuat main....mengucap panjang ibunya....
Nasib la kan dapat anak lasak....the best part if dorang xde sehari pasti rindu.....
Tahun ni diorang beraya dengan family aku.....x tau la cane gamatnya nanti...


14 comments:

  1. omai....habis tepung ibu nak buat kuih raya...hehehe

    ReplyDelete
  2. Alolo comei..habis la tepung nak buat biskut raya nanti..hehehe..;p

    ReplyDelete
  3. seronoklah ada twins mcm ni hehehe !

    ReplyDelete
  4. Notty tp pandai ambil hati. Tu tandanya, bijak kak! Heheheheh~

    ReplyDelete
  5. anak perempuan la katakan... rajin di dapur... hehe

    ReplyDelete
  6. dah nama pun anak darakan...haruslah main tepung tu maklong

    ReplyDelete
  7. lasak budak perempuan tak seteruk lasak budak lelaki kan..kalau kembar lelaki? surrender terus..hahaha..

    ReplyDelete
  8. hoho..bestnya ade anak kembar..salah satu impian tu..haha..
    comei je diaorg..sepahkan tepung..haha..sabar jelah..

    ReplyDelete
  9. budak2 wajib main tepung2 tu hahaha
    xde bedak tepung pun jdlah wat main2 tempek2 hahaha
    seronok lau ada budak2 ni x sunyi.

    ReplyDelete
  10. masyaAllah....den pun tak sanggup...hehehhe

    ReplyDelete
  11. wahh rambut kembar dah panjang..nakal ye.. babab kang..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah