Monday, January 12, 2015

Sessi Persekolahan Yang Baru 2015

Hari ni dh start dah sesi persekolahan yg baru buat anak2 aku dan anak2 korang semua...seronok diorang pi sekolah...lama dh tunggu kan...yang baru masuk darjah 1 tu sure ada macam2 ragam dh...ada yg menangis..ada yg x nk mak bapak balik..ada yg nak mak duk belajar sekali..aku x rasa semua tu sbb Dania dari mula2 tadika dia ok xde masalah pun..hihihi...ni dh naik darjah 5 aku tanya nk mama amik cuti ke...dia ckp no..x payah mama..kakak dah big girl...hihihi..senang hati mak ko nak...dah la cuti mama dh abih..huhu..pas tu kawan2 lain pun duk semua amik cuti anak sekolah...tinggal aku ngan boss..so aku standby la kat opis kan...kot2 ada urgent matters ke...


Selamat menempuh darjah 5 kakak...


Selamat belajar utk tahun ke 2 di tadika Abim Abg Iki...

Anak2 aku dah besar...now tunggu turn si kembar dan Qhaira plak...
anak2 makin besar.. aku pulak makin tua..
Aduhai..times flies kan....apa pun aku bahagia...moga allah permudahkan perjalanan aku dan anak2...begitu jumak Mak dan Abah serta adik beradik aku...
Amin......


14 comments:

  1. macam2 ragam boleh jumpa.. hehe..teringat pulak zaman sekolah rendah dulu..

    ReplyDelete
  2. Good girl kakak dania. Dah besar dah kan x perlu berteman..

    ReplyDelete
  3. selamat tahun baru SA, cepat masa berlalu kan...

    ReplyDelete
  4. selamat kmbali ke sekolah dania..:)

    ReplyDelete
  5. Johor mula naik sekolah semalam SA.
    Tahun ini lain sikit sebab naik sekolah minggu kedua. Biasa minggu pertama
    Tak tahu anak-anak yg kena banjir macam mana kan SA - kesian..

    ReplyDelete
  6. Dah pandai bawa diri...bagus Dania :)

    ReplyDelete
  7. alhamdullilah anak2 dah besar sikit dah lega kan...tak meragam bagai :):)
    Auntie ingatkan Dania ths year stad 6, rupanya baru std 5....tinggi mcm mamanya:)

    ReplyDelete
  8. Excited dorang pergi sekolah hari ni sebab semuanya baru dan tak sabar nak jumpa kawan dan belajar sama² tu

    ReplyDelete
  9. Mcm cpt je masa berlalu..anak dah makin besar...umur kita pun dah meningkat...alhamdulillah semoga dipermudahkan segalanya..

    ReplyDelete
  10. dah besar dah anak dara ni..
    belajar rajin-rajin yer dania

    ReplyDelete
  11. dah besar dah anak dara ni
    belajar rajin-rajin yer dania

    ReplyDelete
  12. Anak kita sebaya.. Dania and Dak Kakak..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah