Friday, February 5, 2016

Natural Detox Dengan NH Detoxlim Clenx Tea

Bersahabat Dengan Tandas Kerana Detox

Hi Korang...
Sebenarnya aku ada masalah dengan sistem pembuangan..tak berapa nak lancar...sehari sekali je membuang sedangkan kalau normal kena buang air besar 3 kali sehari..puas aku cuba macam- macam kaedah...makan buah la..sayur lebih la...makanan yang berserat la..tapi semua tak menjadi...haih kadang- kadang rasa perut tak sihat kan..sebelum ni aku ada cuba teatox..ok la berkesan bila aku turun 2 kg pas tu aku rasa macam tak puas plak...google punya google terus jumpa Clenx Tea ni...teatox yang berasaskan herba jugak.....duta Clenx Tea ni si Mila AF....


nampak tak ada teman baru sebelah laptop tuh...comel tak..amboi siap kaki tu atas keypad eh...hehehe...


20 sachet dalam satu kotak ni dan harga RM28.80...so boleh la guna untuk sebulan...aku bukan consume hari- hari...


mula- mula ingat serbuk...ala...bab serbuk macam x leh telan..sekali bukak packet tu ada sachet dalam nya...memang kuat bau herba...

Satu sachet boleh guna 1-3 kali...

bancuh macam korang minum tea tu dalam sebotol air panas suam...so korang boleh top up air 2-3 kali...aku tak amik teatox ni hari- hari...kalau hari2 sure cepat kurus ni...oiii...x leh tahan woooo....aku baru start ari ni...sebotol yang tupperware tu kan...700ml..2 kali aku top up guna sachet pertama...x sampai 15 min aku dah pi toilet...bukan sekali ye..dalam tempoh 3 jam aku dah pi toilet 3 kali...then petang plak 3 kali lagi..tak  campur kat umah lagi....

Now perut dah rasa selesa...cuma tak selesa proses pembuangan tu la...huii...x leh amik hari- hari ni...tak tahan aku nak pi toilet je..ni sure tido malam kerap bangun pi toilet...hari ni je 1.4 liter air aku minum...bukan air kosong je ye..air teatox ni je 1.4 liter..tak campur air panas suam lagi....giler memulas perut aku...pandai sangat minum masa kerja kan...padan muka aku..kejap2 muka aku je pi toilet...dah la toilet agak jauh dari cubicle aku...kalau tak kurus dan tak kempis gak perut muncit aku ni tak tau la nak kata apa...

Korang dah detox?

meh la cuba Clenx Tea ni...harga pun berpatutan...dapatkan di mana- mana farmasi berdekatan ngan korang...

ini my personal review ye...bukan review berbayar...

13 comments:

  1. siapa yang ada masalah pembuangan yang tidak lancar memang patut cuba.

    ReplyDelete
  2. same laa kite along...lieya pun ade masalah lawas nieh..lieya amik pati prune ngan prune sunsweet tu...mmg standby stok tu kat dlm esbok...mcm air pati prune tu minum seteguk due jek sehari.....buat prune plak sebijik due gak sehari....alhamdulillah okey....

    ReplyDelete
  3. eemm.. menarik, nanti ai pun nak cubalah macam yang u pm sebelum ni.

    ReplyDelete
  4. xpernah try...tkt xsanggup dok msk kuar jamban nanti

    ReplyDelete
  5. memang bersih habis la ni perut lepas minum ye. bagus bagus :)

    ReplyDelete
  6. bau nya mcm x menyenagkan betul x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. x dela ok je, masih boleh layan x ler kelat mcm chinese tea tu

      Delete
  7. umi saya minum slim tea ni dulu..sekarang tak minum dah..

    ReplyDelete
  8. Untuk yang bermasalah pembuangan boleh cuba nie kan..

    ReplyDelete
  9. Kalau duk ulang pi toilet ceq tak sanggup hihi. Pernah minum dulu.

    ReplyDelete
  10. nak tanya sikit ini untuk perempuan je ke ataupun lelaki pun boleh minum

    ReplyDelete
  11. Orang kurus dah nk minum boleh tak ? Hahaha =)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah